Colabora Concello de Oleiros

Preparando a actividade.

O pasado venres, 16 de maio de 2014, o Equipo de Convivencia e Mediación realizou unha visita ao Monte de San Pedro en A Coruña.

Foi unha xornada de convivencia na que tivemos a oportunidade de visitar un antigo escenario bélico, hoxe reconvertido felizmente en parque urbano, e na que aproveitamos para facer adestramento en técnicas de mediación escolar.

O adestramento consistíu na realización, mediante dramatización, dun suposto de conflito entre alumnos. Os membros do equipo distribuíronse en cinco pequenos grupos nos que algúns alumnos tiñan o rol de persoa en conflito, outros de mediadores e outros máis de observadores do proceso.

Rematouse a actividade cunha posta en común na que intentamos sacar conclusións para mellorar a nosa actividade como mediadores.

Despois do adestramento tivemos a oportunidade de dar un paseo polo fermoso parque do Monte de San Pedro, visitando o Mirador, o Laberinto Inglés e o parque de xogos.

Foi, a pesar do vento, un estupendo día de sol no que salientou a boa convivencia, a colaboración do alumnado e as impresionantes vistas da cidade e da bahía.

Ao pe do cañón.

Organizando.

Excursión do Equipo de Convivencia e Mediación

Entrenándonos para que o canón do fondo siga sendo un adorno.

Excursión do Equipo de Convivencia e Mediación

Protexéndose do sol co caderniño de mediación...

No mirador.

Excursión do Equipo de Convivencia e Mediación

Consultando en Google as conclusiones.

Excursión do Equipo de Convivencia e Mediación

Estudiando o cadernillo de mediación.

Excursión do Equipo de Convivencia e Mediación

Foto de grupo con polvo.