Concurso de Microrrelatos Amor, ou non, en 100 palabras

Club de lectura. Actividades da 2ª avaliación

Cartel

Co 2º trimestre rematado, o Club de Lectura do IES Xosé Neira Vilas quere mostrar unha das actividades celebradas: o Concurso de Microrrelatos [pdf.gif, 0 kB 36 kB] Amor, ou non, en 100 palabras, realizada en colaboración co Equipo de Dinamización da Lingua Galega.

Aquí podedes ver o cartel [pdf.gif, 0 kB 123 kB] que convocaba o acto cultural e as bases que seguiron os membros da comunidade educativa para participar, que se achega tamén por se outros centros o quere utilizar.

Finalmente, podedes ler a acta do xurado [pdf.gif, 0 kB 8 kB], na cal se recollen os criterios literarios que seguiu para escoller o texto gañador, e os tres accésit que decidiu conceder. E, por suposto, eses catro textos gañadores.

Parabéns ao alumno gañador e aos participantes merecentes desa mención especial do xurado. E tamén a toda a comunidade educativa pola boa acollida desta dinámica de escrita literaria.

(1)

(2)