Visitas de arquitectura e urbanismo I. Oleiros.

O día 29 de xaneiro o alumnado de 3º curso realizou a visita ó concello de Oleiros, a varios sitio relevantes do municipio para coñecer cómo a través de convenios urbanísticos e posible a recuperación para os cidadánsa. Este itinerario estivo organizado polo equipo formado por: Daniel Vázquez, Stephania Torres, Pablo Quiroga, Antía L. Mosteiro e Rubén Barcia.

Igrexas, pazos e lugares de interés medioabiental foron recuperados para os veciños. Foi visitada o parque de A Capela, unhas ruinas convertidas nun encantador xardín romántico. O entorno e a igrexa barroca de Lians no interior e exterior e o interesante cementerio, despois o pazo de Lóngora convertido nun centro metereolóxico e hospedería para visitantes da universidade; no castro de Xaz observouse os foxos e murallas. Despois en Santa Cruz, visitouse o monumento á emigración, o castelo e a iglesia , interesante exemplo de arquitectura racionalista, para rematar visitando o fermoso paseo de Bastiagueiro.

xardín de A Capela

Xardín de A Capela